- Lisatud: 06.03.2025
- Viimati muudetud: 06.03.2025
- Prindi
Korras kliendisuhted on PRIA prioriteet
PRIA sulest on mitmel korral ilmunud lugusid, kuidas liigume oma teenustega samm-sammult klientidele lähemale. Tõsi on, et me ei peaks tegema mitte ühtegi liigutust, ilma et see looks kliendile väärtust.
Alates 1. jaanuarist on PRIA-s ka eraldi meeskond, kelle ülesanne on heade kliendisuhete eest seista.
Põllumehe Teataja märtsikuu digiajakirjas kirjutab PRIA kliendihaldusjuht Taavi Tamm, millele meeskond keskendub, mis on juba tehtud, mis tegemisel ning mis tulemas. Artikli leiab siit.
Viimased uudised
Kõik uudised
30.04.2025 | PRIA uudised | Põllud ja metsandus | Ettevõtluse arendamine
Tänasest saavad rapsi, rüpsi ja suviodra kasvatajad taotleda erakorralist toetust 2024. aasta ilmastikukahjude hüvitamiseks

29.04.2025 | Partnerite uudised | Maaelu arendamine
Eesti maaelu arengukava finantsinstrumentide eelarve suurenes kahe miljoni euro võrra

28.04.2025 | Partnerite uudised | Loomad ja kalandus | Maaelu arendamine