Arengud e-PRIA teenustes

2021. aasta esimeste kuudega on e-PRIA täienenud ja nüüd näeb klient e-PRIAs kõiki uue e-PRIA kaudu ise või talle PRIA poolt koostatud dokumente. Lisaks saab ta iga PRIA poolt talle koostatava uue dokumendi kohta teate oma e-posti aadressil.

PRIA on alati olnud oma klientidega tihedas suhtluses ning viinud läbi küsitlusi, et klientide soovide ja vajaduste kohta infot saada. Soovime, et klientide jaoks oleks suhtlus PRIAga lihtne ja võtaks võimalikult vähe aega.

Meil on hea meel, et käesoleva aasta alguses on meil õnnestunud üks klientide suur soov ja vajadus ellu viia – kliendid saavad e-PRIAs ühest kohast näha kõiki dokumente, mida nii nemad PRIAle kui ka PRIA neile uues e-PRIAs koostanud on. Dokumente näeb e-PRIA menüüpunkti „Dokumendid“ alt. Seal on näha kõik dokumendid, mis klient on uue e-PRIA kaudu seni PRIAle esitanud. PRIA poolt koostatud ja taotleja poolt muul viisil (paber, e-kiri) esitatud dokumentidest on nähtavad need, mis on koostatud peale 2021. aasta 1. veebruari.

Nähtavad on põllumajandusloomade registri ülddokumendid (registritunnistused, kirjavahetus, avaldused), avaldused andmete kandmiseks põllumajandustoetuste ja põllumassiivide registrisse ning avaldused andmete muutmiseks registris, taotlused  põllumajandusloomade registrile loomapidaja andmete registrisse kandmise kohta, volikirjad, kõikide PRIA toetusmeetmete taotlused, otsused, kontrolli protokollid ja kirjavahetus. Praegu ei ole veel näha pindalatoetuse taotlused. Neid hakkab nägema järgmisel aastal, kui ka pindalatoetuse taotluste vastuvõtt uude e-PRIAsse üle viiakse.

e-PRIAs näevad dokumente isikud, kellel on olemas dokumendi nägemiseks vajalik esindusõigus. Esindusõiguste vaatamiseks ja muutmiseks saate kasutada e-PRIAs olevat menüüpunkti „Esindusõigused ja volitused“.

Alates käesoleva aasta 22. veebruarist saadame kliendile või tema esindajale ka teavituse PRIA poolt koostatud dokumentide kohta. Teavitus saadetakse PRIA kliendiregistrisse kantud e-posti aadressil. Selleks, et teavitused kenasti kohale jõuaksid, palume teil nii enda kui ka esindajate kontaktandmeid kliendiregistris hoida ajakohaste ja korrektsetena.

Osadele dokumentidele, mille oleme kliendile koostanud, ootame ka vastust. Sellisteks puhkudeks oleme loonud mugava võimaluse „Dokumendid“ kuvalt otse dokumendi juurest meile vastata ja lisadokumente saata. Vastata saab ainult nendele dokumentidele, millele PRIA tähtajaks vastust ootab ja mille vastamise tähtaeg ei ole veel möödas. 

e-PRIA täieneb pidevalt, et täita klientide ootusi. Oleme e-PRIAsse arendamas klientide töölauda, mille kaudu kliendid leiaksid kiiresti ja lihtsalt tee just talle vajalike toiminguteni. Samuti käib töö selle nimel, et töölauale luua ka tähtaegade pesa, mis aitaks klientidel silma peal hoida talle olulistel toetuste või registritegevustega seotud tähtaegadel.

e-PRIA on loodud selleks, et klientidel oleks võimalik kiirelt ja mugavalt teha erinevaid PRIAga seotud toiminguid. Selleks, et e-PRIA oleks teile heaks abimeheks, oleme huvitatud klientide soovidest, vajadustest ja mõtetest. Palume neist teada anda aadressil teenindus [at] pria [dot] ee (teenindus[at]pria[dot]ee).