Lisatud: 16. oktoober 2009

Viimati muudetud: 24. oktoober 2011

A A A
Prindi rss

Uudised

16Okt2009 Riigiasutuste teenindusjuhid asuvad kogemusi vahetama

Täna kell 13 kogunevad Tallinnas kümmekonna riigiasutuse teeninduse arendamise eest vastutavad ametnikud tööseminarile, et arutada omavahelisi koostöövõimalusi.

Tänane kohtumine on esimene sellelaadne ning annab võimaluse riigiasutuste teenindusvaldkonna töötajatel arutada tähelepanu vajavaid kitsaskohti ja lahendust vajavaid teenindusprobleeme ning panna alus edasisele koostööle.

Tööseminari eestvedajad on Põllumajanduse Registrite ja Informatsiooni Amet (PRIA) ning Maksu- ja Tolliamet, mõlemas ametis on viimastel aastatel klienditeeninduse arendamisele suurt tähelepanu pööratud.

„Klientide ootused riigiasutuste poolt pakutavate teenuste ja teeninduskvaliteedi suhtes on oluliselt kõrgemad kui veel mõned aastad tagasi ning asutused peavad pidevalt arenema, et nendele ootustele vastata. Meil on palju sarnaseid tööalaseid muresid ja rõõme ning ka ühine rahakott - mõistlik on ka siis ühtseid lahendusi otsida," tõi üks ühise kokkusaamise algatajaid, Põllumajanduse Registrite ja Informatsiooni Ameti (PRIA) teenindusjuht Epp Schmidt välja kokkusaamise peamise põhjuse.

Maksu- ja Tolliameti peadirektori asetäitja Dmitri Jegorovi sõnul on rõõmustav, et amet on leidnud partnerid, kellega koostöös riigiteenuste kvaliteeti ühtlustada ja edendada. "Kogemuste vahetamine aitab leida parimaid lahendusi, seega kutsume teisigi riigiasutusi algatusega liituma, et tagada ühtselt kõrge teenindamise standard," lisas Jegorov.

Lisaks osalevad esimesel teenindusjuhtide kokkusaamisel Sotsiaalkindlustusamet, Politseiamet, Kodakondsus- ja Migratsiooniamet, Veterinaar- ja Toiduamet, Maanteeamet, Eesti Töötukassa, Tarbijakaitseamet ja Eesti Haigekassa.

 

Uudised

15. juunil lõppes PRIAs pindalatoetuste ja MAK loomapõhiste toetuste taotluste vastuvõtt. Sel aastal oli ühtse pindalatoetuse taotlejaid kokku 14 546, kes taotlesid toetust 963 147 ha suurusele pinnale. Peale taotlusperioodi lõppu algab kohapealse kontrolli periood, mis kestab oktoobri lõpuni. Sellel perioodil kontrollib PRIA, et taotlustel olevad andmed on õiged ning vajadusel täpsustatakse koos kliendiga taotlusel olevat infot. Et kontrolli tegevused toimuksid ladusalt palume kliendil või tema esindajal võimalusel viibida kohapealse kontrolli juures. See muudab infovahetuse kliendi ja PRIA vahel oluliselt lihtsamaks ja selgemaks.

Kõik uudised »

Liitu infokirja listiga

Hinnakataloog struktuur kaart2

Põllumassiivide veebikaart

bronn-vaike Infokeskus Arvamuse bänner