Lisatud: 05. jaanuar 2009

Viimati muudetud: 24. oktoober 2011

A A A
Prindi rss

Uudised

05Jan2009 PRIA teenindusbüroode lahtiolekuajad on uuest aastast muutunud

Vajadus muudatusteks tuli PRIA klientidelt saadud tagasisidest. “Meil on ligi 60 000 klienti alustades üht küülikut kasvatavast memmekesest lõpetades suurtööstustega, alustades elukutseliste põllumeestega lõpetades igapäevaselt õpetajana leiba teeniva n-ö. hobiaednikuga. Paraku ei ole kõigil neil võimalik PRIAs asju ajamas käia traditsioonilisel tööajal üheksast viieni,” selgitas PRIA teabeosakonna juhataja Taavi Linnamäe teenindusaja muutmise põhjuseid.

Teiseks oluliseks põhjuseks teenindusaja muutmisel on teenuse kvaliteedi tõstmine. “Selleks, et me saaksime terve teenindusaja jooksul ehk esimesest minutist viimaseni pakkuda kõrge kvaliteediga teenust, oli vaja jätta meie enda töötajatele pool tundi päeva alguses materjalide ja arvutite ettevalmistamiseks ning päeva lõpus otste kokku tõmbamiseks,” tõi Linnamäe välja veel ühe põhjuse.

Linnamäe sõnul on PRIA võtnud suuna avatud teenindusorganisatsiooniks muutumisele: „Jaanuaris valmib lõplikult meie uus teenindusstandard. Selle aasta jooksul tahame üle vaadata ka suure osa meie teenuseid ning vajadusel neid klientide soovidele ja ootustele vastavamaks muuta.“

Alates detsembri lõpust on muutunud ka PRIA Tartumaa teenindusbüroo asukoht, mis paikneb nüüd PRIA keskusega samas majas Narva mnt 3. Linnamäe selgitas, et sealne vastremonditud teenindussaal on etaloniks ning sama funktsionaalsed ja sarnase väljanägemisega hakkavad lähiaastate jooksul olema kõik PRIA maakondlikud teenindusbürood.

PRIA on kaheksa tegutsemisaasta jooksul vahendanud Eesti maaelu-, metsandus-, põllumajandus- ja kalandussektorisse kokku ligi 12 miljardit krooni ulatuses erinevaid toetusi.

Uudised

15. juunil lõppes PRIAs pindalatoetuste ja MAK loomapõhiste toetuste taotluste vastuvõtt. Sel aastal oli ühtse pindalatoetuse taotlejaid kokku 14 546, kes taotlesid toetust 963 147 ha suurusele pinnale. Peale taotlusperioodi lõppu algab kohapealse kontrolli periood, mis kestab oktoobri lõpuni. Sellel perioodil kontrollib PRIA, et taotlustel olevad andmed on õiged ning vajadusel täpsustatakse koos kliendiga taotlusel olevat infot. Et kontrolli tegevused toimuksid ladusalt palume kliendil või tema esindajal võimalusel viibida kohapealse kontrolli juures. See muudab infovahetuse kliendi ja PRIA vahel oluliselt lihtsamaks ja selgemaks.

Kõik uudised »

Liitu infokirja listiga

Hinnakataloog struktuur kaart2

Põllumassiivide veebikaart

Infokeskus bronn-vaike Arvamuse bänner