Lisatud: 16. märts 2010

Viimati muudetud: 18. märts 2010

A A A
Prindi rss

Uudised

16Mar2010 e-PRIA kliendiandmete kontroll võib taotluse esitamise edasi lükata

Viimastel päevadel on mitu klienti pöördunud PRIA poole murega, et nad ei saa esitada e-PRIAs oma loomatoetuste taotlust. Probleemi täpsustamisel selgus, et tegemist on olukorraga, kus kliendi andmete kontrollimise ajaks on taotluste ja muude dokumentide esitamine e-PRIAs ajutiselt suletud. Kontrollimise vajadus tekib siis, kui taotluses esitatavad kliendi andmed erinevad neist andmetest, mille klient on varem enda kohta PRIA registrisse andnud.

PRIA registrite osakonna juhataja Kiido Levin sõnas: "Kui klient soovib oma andmeid e-PRIA kaudu täpsustada, siis toimuvad meie ja teiste riiklike registritega andmete automaatsed kontrollimised. Kui andmed on sarnased ja erinevusi ei leidu, saab klient kõiki oma toiminguid e-PRIAs edasi teha.

Kui aga leitakse erinevused registrite vahel (näit Äriregistris vms), siis peame vajadusel kliendiga uuesti ühendust võtma ning andmeid üle kontrollima. See töö toimub personaalselt ning võtab natuke rohkem aega kui mõne minuti. Lisakontrollimise ajaks kliendi e-PRIA teenused suletakse, et vältida vigaste andmetega dokumentide esitamist.

Isegi tavaolukorras võtab kliendiandmete lisakontroll aega maksimaalselt ühe tööpäeva. Praegusel kiirel loomatoetuste taotlusvooru ajal on aga andmete kontrolle kordades rohkem ning see võib veidi rohkem aega võtta."

 

Kui klient näeb, et tema jaoks on e-PRIAs teenused suletud, siis palume tal kiiresti PRIA-ga ühendust võtta, helistades kas infotelefonil 7 377 679 või kirjutades e-postiaadressil portaal@pria.ee . Sealt saab selgust, mis seisus kliendiandmed hetkel on. Kui kliendile on eriti oluline, et tema andmed saaksid kohe kontrollitud ja teenused avatud, võib ta ka ise pöörduda registrite osakonna poole infotelefonil 7 312 311.

 

Viimaste päevade kontrollide kuhjumise taga on aga siiski tehnilised probleemid ning PRIA loodab tekkinud kontrolli-ummiku likvideerida juba tänase tööpäeva lõpuks. PRIA vabandab kõigi klientide ees, kes ei saanud viimaste päevadel loomatoetuste taotlusi e-PRIA kaudu esitada.

Paari viimase päevade probleemidest hoolimata  kutsub PRIA kliente ikkagi  just e-PRIA kaudu oma loomatoetuste dokumente esitama, sest see on kliendile kõige mugavam ja kiirem viis oma taotluse esitamiseks.

 

 

Arvamuse bänner bronn-vaike Infokeskus