Lisatud: 07. detsember 2006

Viimati muudetud: 24. oktoober 2011

A A A
Prindi rss

Uudised

07Det2006 e-PRIA - kuidas ja miks kasutada?

e-PRIA on Põllumajanduse Registrite ja Informatsiooni Ameti (PRIA) kliendiportaal, mille vahendusel saavad kliendid PRIA-le esitada dokumente ja tutvuda enda andmetega PRIA registrites. Kliendiportaali abil pakume PRIA klientidele võimalust mugavaks andmevahetuseks interneti teel.

 

Miks e-PRIA-t kasutada?

Portaali vahendusel saavad praegu loomapidajad esitada mitmeid deklaratsioone ning samuti tutvuda registriandmetega. Tulevikus on e-PRIA vahendusel võimalik taotleda ka erinevaid toetusi. Nii jääb ära hulk paberite esitamist, kõike seda saab teha kiiremini ja mugavamalt arvuti ja interneti vahendusel.

 

Kes saavad e-PRIA-t kasutada?

e-PRIA-t saavad kasutada kõik PRIA kliendid. Esialgu on siiski avatud erinevad teenused vaid loomapidajatele, kuid proovime järjest ka uusi teenuseid välja arendada.

 

Mida on e-PRIA kasutamiseks vaja?

Kui Te loete praegu seda teksti PRIA koduleheküljel, siis suure tõenäosusega on teil olemas kõik vajalik e-PRIA kasutamiseks. Vaja läheb arvutit, internetti ning ID-kaarti ja kaardilugejat või internetipanga kasutajatunnuseid.

 

Esialgu on portaalis võimalik kasutada PRIA põllumajandusloomade registriga seonduvaid järgmisi e-teenuseid:

·         Deklaratsioonide esitamine: Looma tapmine, esmakordne poegimine, kadumine, hukkumine, Eesti-sisene liikumine, looma Eestist väljaviimine ja toomine Eestisse, märgistamine

·         Ehitiste ja loomade andmete vaatamine

 

Küsimuste, probleemide või ettepanekutega pöörduge: portaal@pria.ee; telefon: 737 7677

Uudised

15. juunil lõppes PRIAs pindalatoetuste ja MAK loomapõhiste toetuste taotluste vastuvõtt. Sel aastal oli ühtse pindalatoetuse taotlejaid kokku 14 546, kes taotlesid toetust 963 147 ha suurusele pinnale. Peale taotlusperioodi lõppu algab kohapealse kontrolli periood, mis kestab oktoobri lõpuni. Sellel perioodil kontrollib PRIA, et taotlustel olevad andmed on õiged ning vajadusel täpsustatakse koos kliendiga taotlusel olevat infot. Et kontrolli tegevused toimuksid ladusalt palume kliendil või tema esindajal võimalusel viibida kohapealse kontrolli juures. See muudab infovahetuse kliendi ja PRIA vahel oluliselt lihtsamaks ja selgemaks.

Kõik uudised »

Liitu infokirja listiga

Hinnakataloog struktuur kaart2

Põllumassiivide veebikaart

bronn-vaike Arvamuse bänner Infokeskus