Lisatud: 02. märts 2012

Viimati muudetud: 13. märts 2017

A A A
Prindi

Tehnilised probleemid ja veateated portaali sisenemisel


 

Millised on e-PRIA tehnilised nõuded arvutile?

  • Interneti-ühendus. Soovitavalt püsiühendus kiirusega vähemalt 64kbps.

 

 

  • Operatsioonisüsteem Windows 7 koos veebilehitseja:
    - Internet Explorer 10 või 11-ga
    või
    - Googe Chrome viimane stabiilne versioon - google.com/chrome/
    või
    - Mozilla Firefox viimane stabiilne versioon - mozilla.org/et/firefox/

 

  • Operatsioonisüsteem Windows 10 koos veebilehitseja:
    - Internet Explorer 10 või 11-ga
    või
    - Googe Chrome viimane stabiilne versioon - google.com/chrome/

 

  • Teiste operatsioonisüsteemide puhul soovitame kasutada veebilehitsejaid:
    - Googe Chrome viimane stabiilne versioon - google.com/chrome/
    või
    - Mozilla Firefox viimane stabiilne versioon - mozilla.org/et/firefox/
    või
    - Internet Explorer 11

 

  • Ülejäänud veebilehitsejate ja versioonide tugi ei ole tagatud, mistõttu võib nende kasutamisel esineda tehnilisi tõrkeid.

 

 Tagasi algusse... 

 

1. Mida teha, kui ID-kaardiga e-PRIAsse sisenemisel tekivad järgnevad vead/probleemid:

  • Mida teha kui ID-kaarti ei loeta või kuvatakse veateade „Sessioon on aegunud”

Eemaldage ID-kaart lugejast -> sulgege kõik veebibrauseri aknad -> sisestage uuesti ID-kaart -> kontrollige, kas ID-kaardi lugeja ID-kaarti loeb (juhendi, kuidas seda teha, leiate lehelt www.id.ee) ja kui ID kaardi andmeid loetakse, sisenege uuesti e-PRIAsse (aadressil https://epria.pria.ee/epria/).
Kui ID-kaardi lugeja ei lugenud ID-kaardilt andmeid, pöörduge ID-abikeskusesse (http://support.sk.ee/). ID-kaardi abitelefon on 1777.

 Tagasi algusse...


  • Portaali sisenemisel kuvatakse veateade – „Kasutate mitte toetatud veebilehitsejat”

Kontrollige, kas Teie arvuti vastab e-PRIA tehnilistele nõuetele.

Tagasi algusse...

  • Kui teile kuvatakse veateade:

Võimalikud põhjused:

  • Sisestati vale ID-kaardi PIN kood.
  • Võimalik, et ID-kaardi PIN koodi sisestamise aeg 10 sekundit möödus.
    • Lahendus: Vajutage klahvi F5 või hiirega veebilehitsejalt „refresh“ nuppu

  • Võimalik, et veebibrauser peab vahemälus meeles veasituatsiooni

Lahendus: tühjendage veebilehitseja vahemälu.

Tagasi algusse... 

 

Mida teha, kui kuvatakse veateade "POR5197: ID-kaardi info ei jõua portaali…"

Võimalikud lahendused:

  • Veebilehitseja vahemälu tühejendamine.
  • Kontrollige, kas ID-kaardi sertifikaadid on registreeritud. Käivitage ID-kaardi haldusvahend. Start -> programmid -> ID-kaardi haldusvahend.
  • Vaata ka "Mida teha kui ID-kaarti ei loeta".

 Tagasi algusse... 

Veebilehitseja vahemälu kustutamine

1.1 Kui teil esineb probleeme e-PRIA portaali sisenemisel, siis võib probleemi lahendada brauseri vahemälu kustutamine.

Internet Exploreri vahemälu kustutamiseks: klõpsake menüüst "Tools" -> "Internet Options". Avanenud aknas klõpsake nupul "Delete..." . Seejärel avanenud aknas märkige linnukesega märkeruut "Temporary Internet files" (teised ruudud võivad tühjaks jääda) ja klõpsake nupul "Delete". Kui kustutamine on lõppenud, klõpsake "Internet Options" aknas nupul "OK". Sulgege korraks kõik Internet Exploreri aknad. Seejärel taasavage veebilehitseja  ja sisenege e-PRIAsse.

Mozilla Firefox vahemälu kustutamiseks toimige järgnevalt: klõpsake menüüst "Tools" -> "Clear Recent History..."
1. "Time range to clear:" valikust valige noolekesel klõpsates "Everything";
2. "Details" noolekesel klõpsates avanevas valikus märgistage linnukesega "Cache" ja klõpsake nupul "Clear Now". Sulgege korraks kõik Mozilla aknad. Seejärel taasavage veebilehitseja ja sisenege e-PRIAsse.

Tagasi algusse...

2. Mida teha kui ei õnnestu eesti.ee kaudu portaali siseneda?

1) Jälgige, et oleksite eesti.ee portaali sisenenud kodaniku rollis.

2) Eesti.ee kaudu e-PRIAsse sisenemisel jälgige, et veebilehitsejas on lubatud hüpikaknad (pop-up). Hüpikakna blokeerimisel ilmub veebilehitseja aadressiribal vastav ikoon ja selle all inforiba nagu kujutatud lisatud joonisel.

  • 1.sammuna klõpsake inforibal;
  • 2.sammuna klõpsake valikul, mis lubab pop-upid eesti.ee’lt;
  • 3. vajutage uuesti lingile „Sisene“.

 

 Tagasi algusse... 



Probleemid digiallkirjastamisega

 

  • Kuidas lahendada probleemi allkirjastamisel, kui veateade on "POR5209..." 

 

 

Tegevused Google Chrome veebilehitsejas

1.variant

Tekib kollane inforiba aadressikasti alla. Kollase inforea pealt tuleb vajutada teise nupu peale "Always run on this site".



2.variant

Juhul, kui ei ilmu kollast riba, kirjutage aadressikasti järgnev tekst - chrome://plugins/ - ning vajutage "Enter" klahvi.



 

Seejärel otsige üles valik: EstEID Firefox plug-in - Version: 3.8.1.1116 ning tehke linnuke "Always allowed" märkeruutu.



Sulgege pluginate vahekaart ning jätkake allkirjastamist.

 

 

Tegevused Mozilla Firefox veebilehitsejas

Avage uus vahekaart (klaviatuurilt kiirvalik Ctrl+t), seejärel avage Add-ons (kiirvalik Ctrl+Shift+a).



 

Avanenud aknas valige vasakust tulbast "Plugins".



 

Paremast tulbast otsige ülesse plugin EstEID Firefox.



 

Selle rea lõpus tehke rippmenüüs valik "Alati aktiivne" (Always Activate).



Sulgege vahekaart ning jätkake allkirjastamisega.

 

 


Uudised

Head kliendid! LEADER projektitoetuse maksetaotluste esitamiseks on uuesti avatud e-PRIA teenus „Investeeringutoetuste kuludokumentide esitamine“. Kuludokumentide esitamine on takistatud veel nendele maksetaotlustele, kus on maksmine osaliselt teostatud.

Kõik uudised »

Liitu infokirja listiga

struktuur Hinnakataloog kaart2

Põllumassiivide veebikaart

Arvamuse bänner Infokeskus bronn-vaike